30 seneyi aşan sektör deneyimi ile Türkiye’nin en donanımlı ekibi sayesinde Merser’de emin ellerdesiniz
Satış sonrası hizmetlerimizden bazıları aşağıda sıralanmıştır. Daha fazlası için bizi ziyaret etmekten çekinmeyin.
Periodik Bakım
Mekanik Onarım
Hasar Onarım
Kaporta-Boya Hizmetleri
Anlaşmalı Servis Hizmetleri
Garanti İşlemleri
Lastik Hizmetleri
Kolay Randevu İmkanı
Servis öncesinde Servis Kabul Sorumlusu ile temasa geçerek randevu almanız, servislerimizin size daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmasına olanak tanır. Randevu alırken zaman kaybınızı en aza indirgemek için ruhsat, servis bakım defteri ve aracınızın km bilgisini hazır bulundurmanızda yarar vardır. Randevunuza gecikmeniz veya gelememe durumunuz söz konusu olursa, “Servis Kabul” ile temasa geçerek, durumunuzu bildirmenizi rica ederiz.
Randevu alarak gelmeniz durumunda, Servis Kabul Sorumlusu’na isminizi ve randevunuzu hatırlatarak, Servis Danışmanı’na yönlendirilmek istediğinizi belirtiniz. Randevusuz geldiyseniz, Servis Kabul Sorumlusu servisin uygunluğunu kontrol ederek, sizi en kısa sürede Servis Danışmanı ile görüştürmek üzere bekleme salonuna yönlendirecektir. Servis Danışmanınızı beklerken Servis Kabul Sorumlusu’na vereceğiniz araç kullanım ve araç ile ilgili şikayet bilgileri, Servis Danışmanı ile yapacağınız görüşmeyi daha verimli kılacaktır.
Periyodik Bakım
Periyodik bakımlar araçlarınızın uzun ömürlü ve sağlıklı kullanımı için belli zaman dilimlerinde düzenli yapılması gerekli sürecin bir parçasıdır. Araçların bakım esnasında sizin güvenliğinizi tehlikeye atmamak, atölye çalışanlarımızın ise verimliliğini düşürmemek için, atölye içerisine girilmemesini tavsiye ederiz.
Mekanik Onarım
Aracınızın sağlıklı çalışması ve hatalı sorunlu parçaların yenilenmesi aracınızda daha sonra oluşacak ve daha ağır hasarlara yol açacak sıkıntıların önlenmesi için hassas bir konudur. Servis Danışmanınız ile aracınızın başında onarım taleplerinizi veya şikayetleriniz kayıt altına alınır.
Müşteri Danışmanı’na vereceğiniz her ek bilgi (yapılan eski işlemler dahil), aracınızdaki arızanın hızlı bir şekilde giderilmesine katkıda bulunacağı gibi, ciddi arızalara yol açabilecek sorunların önceden tespitini de kolaylaştırır. Servis Danışmanı şikayetiniz veya talebiniz dışında, araç üzerinde ilave kontroller yapar ve değişmesi veya onarılması gereken parçalar var ise sizi bilgilendirir. Onayınıza istinaden sürüş güvenliğiniz garanti altına alınır, aracınızın uzun ve ekonomik kullanım şartları sağlanır. Araç Kabul sürecinin sonunda, tahmini teslim zamanını öğrenebilirsiniz.
Müşteri İlişkileri
Müşterilerimizin araçları kadar kendileri de son derece değerlidir. Her zaman önce müşteri memnuniyeti kapsamında müşterileri ilişkileri sorumlumuz her zaman hassasiyetleriniz için çalışmaktadır. Sizleri sonuna kadar dinleyerek sorunlarınızı hızlı ve sorunsuz bir şekilde çözmeyi hedeflemektedir.