Mazda MX-5

İkonik, en çok satan roadster – saf sürüş keyfi için tasarlandı.

Ultra sportif yeni Mazda MX-5’in büyüleyici görünümü ve mükemmel hatları devrim yaratan KODO – Hareketin Ruhu tasarımını göz zevkine özellikle hitap eden bir hale getiriyor. Bu iki koltuklu otomobilde oturup rüzgarı hissettiğinizde MX-5’in saf sürüş keyfi için tasarlandığını anlayacaksınız.

Ödüllü SKYACTIV Teknolojimiz ve “gram stratejimiz”, bu kompakt, hafif spor otomobilin nefes kesici bir sürüş hissi sunmasını sağlıyor ve MX-5 ile aranızda derin Jinba-Ittai bağı oluşturuyor. Bu his yenilikçi dahili MZD Connect Bilgi-Eğlence sistemi ve vücudunuzun bir uzantısı gibi çalışan i-ACTIVSENSE güvenlik özellikleriyle geliştiriliyor

Saf sürüş keyfi için iki kişilik araç

Benzersiz hafif SKYACTIV gövde

Dünyanın en çok satan roadsteri

Özel Mazda Jinba-Ittai – sürücü ile otomobilin birliği

Maksimum hız: 204*- 214** km/saat

Hızlanma: 8,3* – 7,3** saniyede 0-100 km/s

Yakıt ekonomisi: 6,0* – 6,6** l/100 km

CO2 emisyonları: 139* – 154** g/km

*SKYACTIV-G 1.5L motor ile.

**SKYACTIV-G 2.0 L motor ile.

Özellikler

Kör Nokta İzleme Sistemi (BSM)

Bir aracın kör noktanıza girmesi veya arkadan yaklaşması durumunda sistem, alarm ve yanıp sönen kapı aynası göstergeleri ile sizi uyarır. Otomobilinizin arkasındaki alan boşalınca alarm durur ve güvenle manevra yapmanıza olanak verir.

SKYACTIV-GÖVDE ve SKYACTIV-ŞASİ

Alüminyum ve ultra yüksek çekme dayanımlı çelik gibi hafif malzemeler kullanarak yeni bir SKYACTIV-GÖVDE ve SKYACTIV-ŞASİ geliştirdik. Bu da gövdenin ağırlığını %15 düşürürken sağlamlılığını ve dayanımını artırmamıza olanak verdi.

Güç Aktarım Organları

Bu yüzden de gaz pedalına bastığınızda MX-5 tam, kusursuz güç ile yanıt verir. Sportif roadster’ın gerçek anlamda “sesini” bulduğu an da işte bu andır – boğucu bir egzoz sesiyle başlar ve heyecan verici motor sesine ulaşır.

Uzun Far Kontrol Sistemi (HBC)

Uzun Far Kontrol Sistemi (HBC), otomobilinizi daha güvenli hale getirir ve gece sürüşlerini kolaylaştırır. Sistem, ön farlara gömülü sensörleri kullanarak karşı yönden gelen araçların ön farlarını veya önden giden araçların arka lambalarını algılar.

Galeri